Sezon wiosenno-letni to czas, gdy branża handlowa i usługowa wykorzystuje możliwość oferowania swoich towarów i usług podczas imprez plenerowych. Takie eventy stanowią możliwość zaprezentowania oferty firmy szerokiemu gronu odbiorców, jednak należy pamiętać o profesjonalnym przygotowaniu do pracy w takich warunkach. Podstawą jest solidny namiot handlowy.
Namiot handlowy – jak wygląda, jakie jest jego przeznaczenie?
Pawilony rozkładane wykonane z materiału poliestrowego odpornego na działanie promieni UV i deszcz są trwałymi konstrukcjami, opierającymi się na ocynkowanych ogniowo stalowych stelażach. Łatwość rozkładania i transportowania oraz praktyczność przechowywania namiotów stanowią bazę idealną do prowadzenia sezonowego biznesu. Namioty handlowe oferowane są w stonowanej, uniwersalnej kolorystyce pokryć, wielu możliwościach konfiguracji rozmiarów oraz ścian bocznych – otwartych lub zasłoniętych, z praktycznymi wejściami. Stwarzają one niezliczone możliwości prezentacji oferty w atrakcyjnej, praktycznej formie. Namioty handlowe świetnie sprawdzają się jako plenerowe punkty gastronomiczne. Możliwość dostosowania rozmiaru namiotu do potrzeb działalności, konfiguracji ścian oraz personalizacji pokrycia, uatrakcyjniają ofertę firmy. Przenośne, wygodne w montażu konstrukcje sprawiają, że punkt gastronomiczny może być łatwo rozłożony w dowolnym miejscu, skupiając uwagę potencjalnych klientów.
Jakie możliwości wiążą się z namiotem handlowym?
Przede wszystkim niezależność. Dysponując namiotem handlowym, można prezentować swój biznes praktycznie w każdym miejscu. Niewymagający znacznej ilości czasu oraz nakładu energii sposób rozkładania namiotu handlowego pozwala szybko i sprawnie zorganizować stanowisko prezentacji swoich produktów. Niezależność wiąże się również z zabezpieczeniem przed złą pogodą. Namiot handlowy chroni produkty firmowe przed działaniem deszczu i promieni słonecznych, stanowiąc zabezpieczenie przed zniszczeniem. Dla biznesu gastronomicznego ważnym aspektem jest możliwość otwarcia ścian namiotu handlowego wpływająca na konieczny przepływ powietrza.
Biznes sezonowy w namiocie handlowym – minimalizowaniem ryzyka
Inwestując w namiot handlowy, zwiększa się szansę na zyski biznesu sezonowego. W jaki sposób? Eliminując koszty związane z utrzymaniem lokalu stacjonarnego. Namiot handlowy dzięki swojej mobilności stwarza możliwość przenoszenia biznesu sezonowego na różnego rodzaju imprezy plenerowe, pasaże handlowe, ryneczki etc. Ochrona przed działaniem czynników pogodowych, jaką stanowi namiot handlowy, zwiększa spodziewane zyski nawet w przypadku niekorzystnej aury. Gdy namiot handlowy jest jednocześnie przedstawieniem logo firmy, rozpoznawalność wzrasta, a klienci szybko przekonują się do korzystania z oferty konkretnego przedsiębiorcy. Posiadanie namiotu handlowego w sezonowym biznesie niesie za sobą wiele zalet, które znacznie uatrakcyjniają prowadzoną działalność.
Źródło: DasCompany.com – pawilony ogrodowe